Saturday, May 26, 2012

Current obsession: popsicles





Popsicles!!! Η αλήθεια είναι πως δεν ξέρω αν η σωστή μετάφραση στα ελληνικά είναι παγωτό ξυλάκι γιατί όλο στα αγγλικά το βλέπω γραμμένο ή το ακούω... Όπως και να το λένε όμως τελικά το μόνο σίγουρο είναι ότι αυτήν την περίοδο το βλέπω παντού στο ίντερνετ! Όσο και να προσπαθώ να το αποφύγω στις φωτογραφίες φαίνονται τόσο δροσερά και λαχταριστά που δύσκολα αντιστέκεσαι δεν συμφωνείτε; Κυκλοφορούν πάρα μα πάρα πολλές συνταγές για το πώς να τα φτιάξεις μόνος σου σπίτι όμως εγώ ακόμα δεν έχω αξιωθεί να φτιάξω τα δικά μου! Κυκλοφορούν και κάποια που έχουν και ποτό μέσα για τις ζεστές νύχτες του καλοκαιριού με την παρέα σου! Θα δοκιμάσω οπωσδήποτε και θα σας μεταφέρω τις εντυπώσεις μου! Φιλάκια!!

Popsicles!!! The truth is that I am not sure if the right translation in greek is ice cream sticks because I see and read about them only in english... Whatever, the sure is that currently I see it all over the internet! No matter how hard I try to avoid it in the photos they look so cool and tempting that is so difficult to resist, don't you agree? There are so many recipes for how to make them on your own but I haven't tryed it yet! Also there are some with alcohol for the hot summer nights with frinds! I'll try some of them any way and I'll be back with my impression! Kisses!!

2 comments:

  1. yiammy! pote 8a mas drosiseis me tis glykes aftes dhmiourgies?? <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. όποτε πάρω ξυλάκια από τα jumbo!! :P

      Delete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...