Thursday, May 24, 2012

DIY inspirations: colors






Άφησα το αγαπημένο μου για το τέλος! Μακάρι να ήταν όλα τα τετράδια μου έτσι! Όπως και να χει βρίσκω όλες τις ιδέες υπέροχες! Ότι πρέπει για να σου φτιάξουν την διάθεση! Έχω ήδη χρωματίσει τα κλειδιά μου σε αποχρώσεις του ροζ και μερικά ποτήρια μου ροζ και κίτρινα! Όλα αυτά με παλιά μου μανό! Δεν μπορώ να εγγυηθώ για το πόσο θα κρατήσουν το αποτέλεσμα όμως εμφανισιακά είναι υπέροχο! Κάτι μου λέει πως μέχρι το τέλος του καλοκαιριού πολλά αντικείμενα θα έχουν αλλάξει χρώμα στο σπίτι μου! 

I left my favorite for the end! I wish it was all my notebooks like this! Anyway I think they are all great ideas! A very good way to change your mood! I already have my keys colored in shades of pink and a few of my glasses pink and yellow! All these with my old nail polishes! I can not guarantee you how long will the colors last but the appearance of the results is wonderful! Something tells me that by the end of summer many things will have changed color in my house!

[sources:1 , 2 , 3 , 4 , 5 and 6 ]

2 comments:

  1. Ax, ti omorfa! Ta dika m agapimena einai ta vammena kouzinika!!! Den eimai katholou tis mageirikis alla einai toso omorfa pou tha ekana kai mia ypoxwrisi kai tha mageireua!

    http://www.fashionatint.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κι εμένα μου αρέσουν πολύ!! Αλλά επειδή και εγώ με την κουζίνα είμαστε λίγο τσακωμένες ίσως θα είναι από τα τελευταία μέρη στο σπίτι μου πού θα ψάξω κάτι να βάψω!! :Ρ

      Delete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...