Wednesday, May 16, 2012

I'm in stereomood right now

Γεια σας και πάλι! Δεν με παίρνει ο ύπνος απόψε και ας πέρασα μια πανέμορφη μέρα με την καλύτερη παρέα που μπορώ να σκεφτώ στην πισίνα κάνοντας βουτιές μετά μουσικής! Μάλλον δεν έχει βγει η κούραση της ημέρας ακόμα! Κάθομαι λοιπόν και ακούω μουσική στο stereomood , το έχετε ακουστά; Αν όχι καιρός να του ρίξετε μια ματιά! 
Στο stereomood μπορείς να διαλέξεις playlists ανάλογα με την διάθεση σου, μπορείς ακόμα να φτιάξεις και τις δικές σου! Εγώ από τότε που το ανακάλυψα έχω κολλήσει! Μπορείς να βρεις μουσική για να χαλαρώσεις, να κοιμηθείς, να δουλέψεις, να μαγειρέψεις ακόμα και για να κάνεις yoga! Εγώ αυτήν την στιγμή σε jazzy mood
Χτες το πρωί άλλαξα και τον τοίχο πάνω από την τηλεόραση που ήταν έτσι και τώρα κάθομαι και τον χαζεύω τον έβγαλα και μία φωτογραφία να τον δείτε την οποία δεν την λες και καλή αλλά βαριέμαι αυτήν την στιγμή να βγάζω άλλη! Ελπίζω να φαίνεται και σε εσάς τόσο ωραίο όσο και σε μένα!

Hi again! I can't fall asleep tonight although I spent a beautiful day with the best friends I can think of, diving in the pool and listening to music! Probably because i not tired enough yet ! So I sit on my couch and listen to music on stereomood , have you ever heard of it? if not it's time to do so!
On stereomood there are playlists to choose from depending on your mood, you can even make your own! Since i found it, I have stuck! You can find music to relax, to sleep, to work,even to cook and to do yoga! I am in jazzy mood right now !
Yesterday morning I changed the wall above the TV that was like this and now I observe it I took  a photo for you to see the wall, the photo isn't so good but I am so sleepy to take another right now! I hope you like it as much as I do!



goodnight :)

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...