Tuesday, June 19, 2012

my very first award!

Επιστροφή στην Αθήνα σήμερα. Πέρασα ένα πολύ όμορφο και γενικά ξεκούραστο Σαββατοκύριακο στην Κρήτη και τώρα είναι καιρός να επιστρέψω στις σημειώσεις και στο διάβασμά μου! Αυτές τις μέρες που ήμουν Κρήτη συνέβη και κάτι πολύ πολύ όμορφο!! Πήρα το πρώτο μου βραβείο από την μικρή μου Αλεξάνδρα ! Ένιωσα πολύ όμορφα με αυτό το βραβείο και γιατί φυσικά είναι το πρώτο μου αλλά και γιατί είναι από μια blogger πολύ είναι κι εμένα από τις αγαπημένες μου Ελληνίδες blogger! Είναι ένας λόγος παραπάνω να χαίρομαι γι' αυτό και την ευχαριστώ πάρα πολύ ! 
Τώρα είναι η δική μου σειρά να δώσω το βραβείο Liebster στα:

Back in Athens today. I spent a very nice and relaxing weekend in Crete and now it's time to return to my notes and study harder! These days something very nice happened!! I got my very first award from my little Alexandra! I felt so good with that not only because it's my first one but also because it came from one of my favorite greek women bloggers! This is one more reason to feel happy about it and I want to thank her very much!

Now it's my turn to give this Liebster Award to:

3 comments:

  1. Συγχαρητήρια! :)
    Κι εγώ σ' ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες! :)

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και μου με σκέφτηκες!!! θα το αναρτήσω άμεσα!!! Φιλάκια!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...