Saturday, June 23, 2012

New Award!

  Τις τελευταίες μέρες τρέχω και δεν φτάνω με το διάβασμα και δυστυχώς έχω πολύ λίγο χρόνο να αφιερώσω στο blog μου. Γι' αυτό οι αναρτήσεις μου έχουν περιοριστεί αρκετά! Σήμερα το πρωί όμως είχα μία πολύ ευχάριστη έκπληξη και δεν μπορούσα να περιμένω να διαβάσω πρώτα! Ένα καινούριο βραβείο! Αυτή την φορά από την γλυκιά και πολύ δημιουργική Εύη του beloved ideas! Η χαρά μου και γι' αυτό το βραβείο δεν περιγράφεται!!! Ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Εύη μου!
Τώρα λοιπόν είναι η σειρά μου να χαρίσω κι εγώ αυτό το βραβείο! Είναι όμως τόσα πολλά τα blogs που παρακολουθώ και μου αρέσουν που είναι πολύ δύσκολο να αποφασίσω! Τρία όμως μου ήρθαν πρώτα στο μυαλό και επειδή δεν με παίρνει ο χρόνος δεν μπορώ να σκεφτώ περισσότερα τώρα. Αυτά είναι:
3.miss margaret cruzemark (το οποίο ανακάλυψα αρκετά πρόσφατα όμως μου αρέσει πολύ)


  The last few days I have to study so hard that unfortunately I don't have much time for my blog! That's the reason why my post are less these days! But this morning I had a very nice surprise and I couldn't wait to study first and then post about it! I have a new award! This time from my sweet and creative Evi from beloved ideas! I really can't describe the joy I feel!! Thank you very, very much Evi!
So now it's my turn to give this award! But the blogs I follow and like are so many and it's difficult to decide! But three of them first came to mind and I can't think more right now cause I am really in hurry. So these are:
3.miss margaret cruzemark ( which I found very recently but I like it very much)

4 comments:

  1. Καλημέρα Ευη! Τι ομορφο το blog σου - καλως σε βρηκα ! Σ'ευχαριστω πολύ πολυ για το βραβειακι, με τιμας ιδιαίτερα!
    Θα τα λεμε στο web :*

    ReplyDelete
  2. Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Εύη μου! Χαίρομαι πολύ που το δέχτηκες!! Εύχομαι πολλά πολλά ακόμη να πάρεις!!! Φιλάκια!

    ReplyDelete
  3. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ που με σκέφτηκες!!!!
    Θα κάνω σύντομα ανάρτηση και θα αναφέρω το blog σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...