Sunday, June 17, 2012

new in: SHISEIDO

Την Παρασκευή είχα πάει για ψώνια με την μαμά μου και μου πήρε δώρο μια πούδρα και ένα αντηλιακό της εταιρείας Shiseido. Γενικά είναι μια από τις αγαπημένες μου εταιρείες καλλυντικών και έχω πολλά προϊόντα της οπότε δεν έχω πολλές αμφιβολίες για το πόσο καλά είναι! Έχω ήδη δοκιμάσει την πούδρα και την θεωρώ πολύ καλή δεν είναι καθόλου λιπαρή , αδιάβροχη και φαίνεται πολύ φυσική πάνω στο πρόσωπο μου! Το αντηλιακό το είχα πάρει και πέρσι οπότε ξέρω σίγουρα ότι έχει πολύ απαλή υφή δεν είναι λιπαρό ούτε μου έχει δημιουργήσει κάποιο δερματικό πρόβλημα! Το μόνο αρνητικό που μπορώ να βρω είναι η τιμή τους όμως εγώ τα πήρα σε προσφορά 1+1 δεν ξέρω μέχρι πότε ισχύει αυτή η προσφορά στα αντηλιακά προϊόντα της shiseido όμως, γι αυτό όσες ενδιαφέρονται καλύτερα να τρέξετε!Νομίζω αξίζει!

Last Friday I went shopping with my mom and she bought me a compact foundation and a sun protection lotion of Shiseido. Generally Shiseido is one of my favorite cosmetics companies and I have bought many of its products  so I don't have many doubts about how good they are! I have already used the foundation and I found it very good it's non-oily, water-resistant and looks very natural on my face! Now about the sun protection lotion, it's not the first time I buy it I had bought it last summer too, so I can be sure that it's very smooth , non-oily and I hadn't any skin problems caused by this. The only problem I can think about them is their price but when I bought them they had an offer 1+1, I don't know for how long this offer is but if you are indrested in the suncare products of shiseido you need to hurry! I think it's a good one!
sun protection compact foundation SPF 30 - shade SP70

sun protection lotion SPF 30 - for face/body

6 comments:

  1. Υπέροχο δώρο δεν το συζητώ!!!
    Με γεια σου!
    Οι εικόνες έχουν τέλεια ανάλυση επίσης!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα μου! Οι φωτογραφίες είναι με την φωτογραφική του μπαμπά μου γι αυτό είναι τόσο καλές! Γιατί συνήθως όταν είμαι στην Αθήνα έχω μόνο το κινητό μου!! :/

      Delete
  2. Δεν ξέρω αν το είδες αλλά έχεις ένα βραβειάκι από 'μένα....
    http://studyaboutfashion.blogspot.gr/2012/06/i-love-awards.html

    ReplyDelete
  3. exw k gw tin poudra tis shisheido me SPF,einai TELEIA!! tin exw sxedon teleiwsei.xrisimopoiw pinelo gia pio elafria kalypsi kai oute kan fainetai oti foras kapoio proion,apla vlepeis tin epidermida sou sto veltisto!!
    www.miouprincesslovespink.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Πολύ όμορφο Blog! Καλή συνέχεια σε ότι κάνετε!
    Περιμένω σχόλιά σας:)

    RealWoman
    Blog
    http://realwomanserres.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...