Tuesday, July 17, 2012

2nd week of Summer Bliss - Weekend trip

 Επέστρεψα! Όπως ξέρετε το σαββατοκύριακο ήμουν εκδρομή! Ήμουν στο σπίτι μιας φίλης μου και κάναμε ζωή και κότα! Ήταν υπέροχα! Και αυτές είναι λίγες από τις φωτογραφίες που βγάλαμε την Κυριακή το βράδυ στην αυλή!

I am back! As you know the weekend I was on a trip! I was at one of my best friends home and we were perfect there! It was wonderful! And here there are some of the photos we took the sunday night at her yard!
 Εδώ είναι στην αρχή που δεν με παίζανε και με είχαν αφήσει στην γωνία μόνη μου!
Here is when they didn't want to play with me at first and they have left me alone in the corner!
 Εδώ που τις εκδικήθηκα! Η Πωλίνα και η Μαίρη έπεσαν θύματα μου!
Here is when I took revenge! Polina and Mary were my victims!
Και εδώ είναι που το παίζω παναγία!
And here I pretend I am an angel! 

Λοιπόν αυτό ήταν! Θα επιστρέψω σύντομα!
So this is it! I 'll be back soon!

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι

2 comments:

  1. Μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου...αποτυπώνουν την καλή παρέα και τη διασκέδαση!!
    Να περνάς πάντα καλά!

    ReplyDelete
  2. μια χαρά βλέπω περάσατε! χι χι

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...