Sunday, July 22, 2012

3rd week of Summer Bliss - all aboard

 Γεια σας και πάλι! Πως τα περνάτε; Εγώ είχα μία γεμάτη βδομάδα (η τελευταία μου στην Αθήνα), είχα έρθει οι δικοί μου να πάμε για ψώνια τώρα που έχει εκπτώσεις και πραγματικά σε 5 μέρες γύρισα μαγαζιά που μόνη μου δεν θα γύριζα ούτε σε δυο βδομάδες! Και σαν να μην έφτανε αυτό πήγαμε και την Παρασκευή ολοήμερη εκδρομή στην Τήνο. Dead! Τώρα το μόνο που θέλω είναι να μην κάνω τίποτα(πράγμα αδύνατον βέβαια!). Αυτά βασικά κάπως έτσι πέρασε η βδομάδα μου και τώρα (tada) η φωτογραφία της εβδομάδας!!

Hello again! What's up? I had a full week (my last one in Athens), my parents had come to go shopping because here we have sales and in 5 days I have gone to so many shops that if I was alone I would needed  2 weeks to see them all! To make matters worse on Friday we went a day trip to Tinos. I'm dead! Now the only thing I need is to do nothing (but that's highly unlikely!). So that's how my week was and now (tada) the photo of the week!!
Οι φωτογραφίες είναι από την Παρασκευή και είναι οι μοναδικές που βγάλαμε παρόλο που ο μπαμπάς μου κρατούσε την φωτογραφική του μηχανή σε όλο το ταξίδι! Τις δύο πρώτες τις τράβηξα εγώ είναι η καινούρια μου τσάντα Paul's boutique και η μανία μου με τις άγκυρες καλά κρατεί χαχα και η τρίτη είμαι εγώ (το μοντέλο του μπαμπά!) Αυτά!! 
Αα ξέχασα να σας πω ότι τώρα είμαι και πάλι Κρήτη μέχρι τέλη Αυγούστου! Και μετά πάλι σπιτάκι μου!!

These photos are taken on Friday and they are the only photos we have taken although my dad had his camera with him the whole trip! In the first two are taken by me and here it is my new Paul's boutique bag and my obsession with anchors is obvious haha and the third one is me (my dad's model). That's all folks!!
Oh I forgot to tell you I am in Crete again until late August! And the back home!! 

3 comments:

  1. Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!!
    Με γεια η τσάντα σου...είναι υπέροχη!

    ReplyDelete
  2. Πολύ όμορφες εικόνες Ευη! και η τσαντουλα μούρλια! με γεια :-)

    ReplyDelete
  3. Πανέμορφη τσάντα!! Οι φωτογραφίες όλες υπέροχες!! Να περάσεις όμορφα στις διακοπές σου στα μέρη μας!! φιλάκια!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...