Saturday, July 7, 2012

challenge accepted.

Καλημέρα σε όλους! 1η εβδομάδα του 9 weeks of summer bliss κι εγώ έχω ακόμα εξεταστική!! Αυτό είναι όμως το τελευταίο σαββατοκύριακο που διαβάζω... από το επόμενο διακοπές! Ναι!!!!! Αυτή είναι λοιπόν η πρώτη μου φωτογραφία για αυτή την πρόκληση μιας και δεν κάνω και τίποτα άλλο αυτές τις μέρες είναι μία φωτογραφία με τις πολύχρωμες σημειώσεις μου τους μαρκαδόρους τον καφέ και τα cookies της μαμάς έξω στο μπαλκόνι μου που παρεμπιπτόντως σήμερα με τέτοια ζέστη δύσκολα κάθεσαι!!  Αυτά λοιπόν μέχρι τώρα! Τα λέμε ξανά σύντομα!

Good morning every one! This is the first week of the  9 weeks of summer bliss challenge and I still have my exams to think about!! But this is the last weekend I am studying maths... the next one I am going on vacations! Yeah!!!! So this is my first photo for the challenge and since I do nothing else that this all day this is a picture of my colorful notes, my markers, coffee and my mom's cookies in my balcony and bythe way today is hot like hell that I don't think I can study out there today!! That's all for now! I 'll be back soon!

Ιστολόγια που συμμετέχουν μέχρι στιγμής είναι


3 comments:

  1. Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα! Καλη επιτυχία στα μαθήματα που σου έχουν μείνει!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ πολύ!! Καλώς όρισες!!! :)

      Delete
  2. Super η φωτογραφία!!! Καλή επιτυχία που θα την έχεις πιστεύω!! Φιλάκια!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...