Sunday, July 29, 2012

current obsession: dream home.

[source: pinterest ]

Γεια! Τι κάνετε; Εγώ είμαι Κρήτη ακόμα κάθε μέρα στην δουλειά δεν έχω πάει ακόμα θάλασσα και σήμερα που είμαι σπίτι (γιατί τις Κυριακές δεν δουλεύω) κάθομαι να χαλαρώσω χωρίς να κάνω τίποτα! Όλες αυτές τις μέρες σκέφτομαι το σπιτάκι μου στην Αθήνα και μου λείπει πολύ! Μου λείπουν οι παρέες μου, οι ρυθμοί μου, η βολή μου! Σκέφτομαι λοιπόν και κοιτάζω στο ίντερνετ πως μπορώ να κάνω το σπίτι μου ακόμα πιο υπέροχο!! Αυτές είναι λοιπόν οι αγαπημένες μου ιδέες!

Hi! What's up? I am still in Crete I go to work every day I haven't gone to the beach yet and today I am home ( cause I don't work on Sundays) and I am relaxing doing nothing! All these days I was thinking of my sweet home in Athens and I miss it! I miss my friends, my comfort, my way of doing things!So I am thinking and searthing on the internet how to make my house even more wonderful!! Those are my favorite ideas!

2 comments:

  1. Ωραίες ιδέες!!! καλά κάνεις, τουλάχιστον να βρίσκεις ωραίες ιδέες προς υλοποίηση μόλις ανέβεις πάλι Αθήνα!! Δεν περίμενα να δουλεύεις, έλεγα μετά τα μαθήματα κατέβηκες να ξεκουραστείς λιγάκι!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...