Thursday, July 5, 2012

DIY: transparent clutch bag

Τελευταία το βλέπω παντού! Ο διάφανος φάκελος είναι απ' ότι φαίνεται πολύ της μόδας. Φυσικά δεν είναι ότι πιο ασφαλές να κυκλοφορείς τουλάχιστον εδώ στην Αθήνα και να ξέρουν όλοι τι έχεις μαζί σου όμως σαν ιδέα μου άρεσε πολύ. Ακόμα είναι πολύ εύκολο να φτιάξεις ένα τέτοιο τσαντάκι μόνη σου και όχι να ξοδέψεις ένα κόσμο να αγοράσεις ένα έτοιμο! Βρήκα σήμερα αυτό το DIY project στο a pair and a spare με αναλυτικές οδηγίες για το πώς να φτιάξω ένα! Πραγματικά φαίνεται πανεύκολο και λέω να το δοκιμάσω μόλις βρω λίγο χρόνο!

Recently I see transparent bags everywhere! It seems that it is in fashion. Of course I know it's not very safe if everyone can see what you are carring, at least here in Athens but I like this idea very much. Even more it's very easy to make your own and not to spend a fortune to by one! Today I found this DIY project at a pair and a spare with very good instructions on how to make it! It really seems very easy and I am about to try it as soon as I have some free time!
[ Instructions here

2 comments:

  1. Είναι ωραίο αλλά προτιμώ μια αδιαφανείς τσάντα για την παραλία! :)

    ReplyDelete
  2. Το βρίσκω απίθανο!!!!!!!!!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...