Friday, July 13, 2012

It's Friday I'm in love

*click it

Καλημέρα σε όλους!!!! Πώς είστε σήμερα; Εγώ είμαι τέλεια!!! Η εξεταστική τελείωσε (εύχομαι με επιτυχία) και εγώ ετοιμάζομαι για εκδρομή το σαββατοκύριακο! Μόνο με την ζέστη έχω ένα πρόβλημα και με τον ανεμιστήρα μου που από τις ασταμάτητες ώρες που δουλεύει στο full τις τελευταίες μέρες έχει αρχίσει να κάνει βόλτες στο δωμάτιο! Κατά τα άλλα όλα Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Α!Αυτή την στιγμή μόλις τελείωσα τα σοκολατάκια που έφτιαχνα και περιμένω να κρυώσει η κουβερτούρα να απολαύσω τον κόπο μου. Η βαλίτσα μου είναι ακόμα άδεια και με περιμένει να την γεμίσω! Δεν βλέπω την ώρα!! Πριν όμως, μιας και δεν θα έχω πρόσβαση στο ίντερνετ το ΣΚ θα κάνω ένα μεγάαααλο post πριν φύγω ( οι φωτογραφίες αυτής της εβδομάδας για το summer bliss λοιπόν από δευτέρα). Τώρα έχω όρεξη να σας δείξω τι με εμπνέει σήμερα και έχω τόση όρεξη!Καταρχάς όπως ήδη θα έχετε καταλάβει.. το παραπάνω τραγούδι! ( νομίζω ήταν αρκετά σαφές και χωρίς να σας το πω). Από φωτογραφίες τώρα!

Good morning everyone!!!! How are you today? I am just perfect!!! The exams ended ( I wish successfully) and I am getting ready for a trip this weekend! My only problem is the really hot weather and my fan which started "taking walks" around the room because of the endless hours it works the last few days! Except that every thing is P-E-R-F-E-C-T! I just finished my chocolate bits I was making and I wait for the chocolate to cool to enjoy them. My suitcase is empty for now and waits me to make it! I just can't wait!! But first, once I won't have Internet  access for the weekend I will make a giant post before I go ( the photos of this week for the summer bliss challenge will be post on Monday). Now I want to show you all the things that inspired me today and makes me feel so good! First, all though you already now it... This song above! ( I think it's quit obvious). So now the photos!




* Καλό Σαββατοκύριακο!
Have nice weekend *


2 comments:

  1. Ανεβάζεις ωραίες φωτογραφίες!!!
    Αυτά τα παπούτσια είναι αξιοζήλευτα! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...