Sunday, July 8, 2012

leopard nails.

Πριν από καμιά βδομάδα προσπάθησα για πρώτη φορά να κάνω σχέδια στα νύχια μου! Γενικά είμαι πολύ απρόσεχτη (αυτό φαίνεται και στην φωτογραφία που την τράβηξα πριν καθαρίσω το γύρω γύρω που μου είχε ξεφύγει) και τα νύχια μου σπάνια τα πετυχαίνω όπως τα θέλω, τις περισσότερες φορές κάτι γίνεται και τα χαλάω! Όμως αυτή την φορά όλα πήγαν καλά!! Και το σχεδιάκι βγήκε τέλειο! Είναι πολύ εύκολο να κάνεις animal prints στα νύχια σου αλλά και οπουδήποτε αλλού θέλεις. Επειδή οι ατέλειες υπάρχουν στη φύση και κάτι να μην βγει τέλειο μοιάζει φυσικό!  
Εγώ για να φτιάξω τα δικά μου χρησιμοποίησα τα seventeen supreme No 23 (για τη βάση) και No 71 (για τις άσπρες πιτσιλιές) και  το NAIL STAR Two-Way Pen & Brush ( για το περίγραμμα).
Η διαδικασία ήταν πολύ απλή όμως δεν σκέφτηκα να βγάλω φωτογραφίες για να σας δείξω γι' αυτό καλύτερα δείτε αυτό το video leopard nails από το οποίο είδα κι εγώ την ιδέα! Η μόνη διαφορά είναι ότι εγώ δεν χρησιμοποίησα αυτά τα ιδικά πενάκια για το άσπρο χρησιμοποίησα μια οδοντογλυφίδα και το μαύρο το έκανα με το ιδικό στύλο-μανό αν όμως θέλει κάποιος αυτά τα πενάκια ξέρω πως στο ιντερνέτ έχει το σετ περίπου 5 ευρώ (γιατί τα έχει πάρει η αδελφούλα μου).

About a week ago I tried for the first time to make designs on my nails! Generally I am very clumsy ( you can see this from the photo below that I haven't yet clean my fingers round the nails from the color) and I rarely make my nails as I want, the most of the times I do something and destroy them! But this time was a success!! And The design was perfect! I think it's very easy to make animal prints on your nail or anywhere else you want. Because imperfections are part of nature I something goes wrong looks pretty natural! 
To make my nails I used seventeen supreme No 23 (for the base) and No 71 (for the splashes) and the NAIL STAR Two-Way Pen & Brush ( to make the rounds).
The procedure was very easy but I didn't think to take photos to show you so you better watch this video leopard nails this is the one that watched too to see hot to make my nails done! The only difference is that I didn't used these dotting tools instead I used tooth picks for the white dots and the pen for the rounds but if you want these tools I know you can find the set online for about 5 euros ( my little sister have bought them).
ps: I know my camera sucks!!!!

2 comments:

  1. τέλειο το animal print! μου αρέσει που δεν έκανες όλα τα νύχια, αλλά μόνο ένα!! πιο chic!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...