Saturday, September 1, 2012

current obsession: gold everywhere.

Καλημέρα! Καλημέρα! Καλό μήνα σε όλους! Είμαι ήδη πίσω στην Αθήνα με τα πράγματα μου είναι πεταμένα από δω και από κει... Ένα χάος το οποίο κάτι μου λέει ότι θα μείνει έτσι όλο το σκ. Αυτάαα! Στο θέμα μας τώρα! Το χρυσό! Τον τελευταίο καιρό ακροβατώ επικίνδυνα στην γραμμή που χωρίζει κάτι ωραίο από κάτι κιτς και αυτό γιατί έχω κολλήσει με το χρυσό! χρυσό στα νύχια, χρυσό στα αξεσουάρ ευτυχώς όχι ακόμα χρυσό στα ρούχα ( γιατί τότε δεν θα 'χω γυρισμό) και τώρα χρυσό και στο σπίτι! Τα τα! Αυτές τις φωτογραφίες τις λάτρεψα με το που τις είδα και τώρα δεν βλέπω την ώρα να πάω να πάρω σπρέι χρυσό να αρχίσω!!! Έχω ήδη πολλές ιδέες για τα θύματα μου! Το αγγιγμα του Μίδα στο σπίτι μου!

Good morning every one! I hope this month will be perfect for you! I'm already back in Athens and all my stuff are dropped everywhere in the house... It's chaotic and I have a feeling that it's going to be like this all along the weekend! That's all with me! Now! to the point! GOLD! The past few weeks I am living between beautiful and kitsch and that's because I am stuck with gold! Gold on my nails gold accessories thankfully not yet gold clothes ( that will be a dead end for me) and now gold in the house! Tada! I adored these photos when I saw them I can't wait to buy a gold spray and start making such things!!! I have already found my next victims! Midas's touch in my home!

3 comments:

  1. ειναι πανεμορφα!
    κ γω εχω βαψει μονη μου ενα ελεφαντακι χρυσο!
    μπες εδω αν θες να δεις!

    http://peacequiethere.blogspot.gr/2012/04/diy-gold-elephant.html

    ReplyDelete
  2. Μπορείς να δώσεις άλλη νότα στην διακόσμηση του χώρου με ένα χρυσό αντικείμενο!! :)
    Πολύ ωραία ιδέα!!

    ReplyDelete
  3. Ο χρυσος μας φερνει πιο κοντα!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...