Monday, October 15, 2012

messy hair.

Τώρα που ξεκίνησε και η σχολή και επειδή δεν είμαι και πολύ πρωινός τύπος απ' ότι φαίνεται το τελευταίο πράγμα που έχω χρόνο να κάνω πριν αρχίσω να τρέχω για να μην χάσω και την δεύτερη ώρα μάθημα είναι τα μαλλιά μου! Οπότε καταλήγω πάντα με ένα γρήγορο κότσο ή όπως ακριβώς όταν ξύπνησα (χάλια) θα ήθελα πολύ όμως μια μέρα να σκάσω μύτη στην σχολή με το μαλλί μου κάπως έτσι!Ανέμελα μεν αλλά τόσο ωραία για ένα all day look!

Theses days that I have started going to the university, and cause I am not an early bird at all , the last thing I have time to do before I start running to catch at least the second part is to make my hair! So all the time I and up with a quick pony tale or even worst as I wake up but I'd like to go one day with my hair made one of these! Messy but so cute all day look!

[via pinterest]

7 comments:

  1. και εγώ θέλω τέτοιους κότσους!!
    Τι πρόβλημα και το μαλλί κάθε πρωί πια!!

    Καλημέρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλημερα!! Απιστευτο προβλημα!!! Νιωθω σαν την διαφημιση την παλια του jonsons "καθε πρωι μαζι με μενα ξυπναει και η ζουγκλα"

      Delete
  2. φαινεται τοσο απλο στις φωτογραφιες,μα εγω δε το καταφερνω ποτε αυτο το look!

    ReplyDelete
  3. άμα πιάνει το χέρι σου το απλό μπορείς να το κάνεις να φαίνεται τόσο chic!! η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά!! μην αγχώνεσαι και μένα τα μαλλιά μου αχτένιστα σα σφηκοφωλιά είναι! χα χα.. φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  4. Τα χτενίσματα είναι υπέροχα!!

    ReplyDelete
  5. Μπορώ να βαφτώ μέσα σε 6 λεπτά αλλά τα μαλλιά ποτέ δεν θα τα κάνω τόσο γρήγορα!! Ειδικά αν βρέχει ή έστω έχει υγρασία (κάτι που με τρελαίνει) δεν πρόκειται απλά να τα αφήσω κάτω.. Κάτι θα κάνω!! Τέλειο ποστ κοπέλα μου..

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...