Saturday, November 10, 2012

DIY - redye your old accessories.

Γεια σας και πάλι! Χάθηκα λίγο γιατί το laptop μου αργοπεθαίνει και δεν με βοηθάει ιδιαίτερα να κάνω καινούρια posts! Anyways, πριν από μερικές μέρες αποφασίσαμε να φτιάξουμε μαζί με την φίλη μου την Εβίτα μερικά από τα ξεβαμμένα μας αξεσουάρ! Δεν δοκιμάσαμε κάτι τρελό τα βάψαμε ξανά χρυσά για να δούμε πως θα βγουν! Θα σας δείξω τι κάναμε στο κολιέ της Εβίτας (που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι δικό μου γιατί τον τελευταίο καιρό μάλλον εγώ το φοράω περισσότερο) και βασικά το ίδιο κάναμε και στα υπόλοιπα! Το κολιέ αυτό είναι από το H&M και αν και υπέροχο από μόνο του είχε χαλάσει σε αρκετά σημεία από την χρήση!

Hi everyone! I am sorry for being away so long but my laptop is dieing more and more everyday so I can't write any posts! Anyways, a few days ago we decided with my friend Evita to dye some of our old accessories! We didn't make anything special or tricky we just redye them gold to see what would happen! I will show you how we made Evita's collard (which definitely could be mine because I wear it all the time much more than Evita does) and basically we did the same with the others! This collard is from H&M and it's wonderful but it was a little bit damaged from the use!

Αν αποφασίσετε να το δοκιμάσετε το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα απλό spray (εγώ χρησιμοποίησα το χρυσό που είχα πάρει αν θυμάστε και κόντευα να βάψω ότι είχα μέσα στο σπίτι  το πήρα κάπου στα 4 ευρώ από την γειτονιά ίσως κάπου αλλού το βρείτε πιο φτηνά), γάντια μίας χρήσης και πολλές παλιές εφημερίδες!! Είναι αρκετά απλό!! 
Αα! και αν θέλετε στο τέλος μπορείτε να το περάσετε και με ένα γυαλιστικό αν έχετε ευαίσθητο δέρμα!!

If you decide to try it the only things you will need will be a spray ( I used the gold one that I bought to dye almost everything gold and it costs 4 euros because I bought it from a local market but you can find it cheaper in some other stores), latex gloves and many many old newspapers!! It's very simple!!
Oh! if you want you can uses something to make it shine and also to protect your skin if it's sensitive!!
Tada!!! ιδού τα αποτελέσματα!! Δεν φαίνεται και πολύ καλά το ξέρω αλλά είναι ολόχρυσο! Ο λαιμός που βλέπετε είναι ο δικός μου ( σας το είπα όλο εγώ το φοράω) γιατί η Εβίτα απέφευγε επιδεικτικά να κάνει το μοντέλο!!!

SO TADA!!! This is it!! I know it doesn't look so gold in this picture but I can tell you it is really gold!! Oh! and the neck you are looking at is mine ( I told ya! I am the one that wears it all the time) because Evita didn't wanted to be my photo model!!!

2 comments:

  1. teleio kolie,polu endiaferon post!!!i am your new follower,would you like to follow me back?
    http://shoppingtherapy153.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. υπέροχο το κολιέ!! σου πάει! :) πολύ καλή ιδέα είναι αυτή με το re-painting!! φιλάκια πολλά!!! καλή Κυριακή!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...