Wednesday, November 21, 2012

Olympia Le-Tan.

Για να πω την αλήθεια, δεν είμαι απ' τους ανθρώπους που πάνε παντού παρέα με ένα βιβλίο (κακώς πολύ κακώς το ξέρω) αλλά σε αυτή την περίπτωση εννοείται θα έκανα μία εξαίρεση! Τα τελευταία χρόνια τα πετυχαίνω πολλές φορές μπροστά μου καθώς περιπλανιέμαι στο ίντερνετ και τα λατρεύω! Και μιλάω βέβαια για τα "βιβλία" που σχεδιάζει η Olympia Le-Tan. Προς το παρόν δεν τα βαστάει η τσέπη μου αλλά κάποια στιγμή στο μέλλον ονειρεύομαι να αποκτήσω κι εγώ το δικό μου!! Γιατί είναι κάτι πού θα το έχεις για πάντα, είναι κάτι μοντέρνο αλλά και all time classic! Ρίξτε μια γρήγορη ματιά σε αυτά που "πέτυχα" στο ίντερνετ ( τα best of δηλαδή γιατί είναι πάρα πολλά) και αν θέλετε να δείτε και τα καινούρια σχέδια πατήστε εδώ (αν σκοπεύετε να αγοράσετε και κανένα μην αργήσετε είναι σχεδόν όλα sold out)

Truth be told, I am not the kind of person that will go anywhere with a book (that's bad, I know, that's very bad) but in this case I will make an exception! The last few years I come across them many times on the net and I adore them! I am talking about the "books" designed by Olympia Le-Tan. I can't afford to buy one right now but it's my dream to get one some day!! It's something that you get and you will have it with you forever , it's an all time classic! Take a look at the best of the photos I found online and if you like you can see the new collection here (oh! and if you want to by one hurry up almost everything is sold out for now)

4 comments:

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...