Monday, December 10, 2012

Current obsession: baroque.

Δεν έχω πολλά να πω γι αυτή τη μανία που με έχει πιάσει! Μονάχα ότι από την μέρα που τελείωσα με το διάβασμα που είχα για την σχολή και βρήκα επιτέλους ελεύθερο χρόνο δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο περισσότερο από το τι θα φορέσω την πρωτοχρονιά και όσο περισσότερο το σκέφτομαι τόσο περισσότερο θέλω να είναι κάπως έτσι! Θέλω να είναι μαύρο με χρυσές λεπτομέρειες και θέλω να είναι baroque! Και από σήμερα αρχίζω να ψάχνω το τέλειο!

I don't have many things to say about my current obsession! Only this! From the day i was done with studying all day for the university all my free time I am thing nothing but what I will wear at new years eve party and the more I am thinking about it the more I want it to be something like this! I want it black I want gold details and most of all I want it baroque! Today I begin my research for the perfect one!
[ via pinterest & we heart it]

4 comments:

  1. ωραίες επιλογές έχεις κάνει Ευάκι μου! φιλάκια πολλά!!!

    ReplyDelete
  2. Καλή χρονιά Εύη μου με υγεία!! φιλάκια πολλά!

    ReplyDelete
  3. αααχ κι εμενα μου αρεσει παρα πολυ!!!
    εχω κι εγω μια παρομοια αναρτηση..αν θες περνα να την δεις :)
    http://friendsofbeautyland.blogspot.gr/

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I really appreciate it!
xx
Evie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...